Tehnička kultura
3D modeliranje
Autor: Elvira Špelić Vidović, 11. 3. 2024.
3D modeliranje spada među najzahtjevnije oblike bavljenja računalnom grafikom. Možemo ga opisati kao proces stvaranja 3D objekata pomoću poligona. Pojednostavljeno, to je slaganje geometrijskih tijela tako da izgledaju poput predmeta, prostora ili likova. Iako je teško zamisliti da takva tehnika može dovesti do fotorealističnih rezultata, to je uistinu konačan rezultat. U prilogu se nalazi radni materijal kako bi lakše izmodelirali svoj prvi uradak a to je privjesak za ključeve.
Tražilica
Kalendar
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Oglasna ploča
Anketa
Slobodno vrijeme najradije provodiš:
Forum
Korisni linkovi
E-DNEVNIK |
ICT |
> VidiLAB |
> Računalo |
> BUG |
> PC ekspert |
Posao |
> Karijera |
Igre |
> Run Marco |
> CODE |
> Lightboot |
> Code Combat |