Projekt Stohrenschule se sastoji od cijelovitog programa filozofskih aktivnosti i radionica za djecu, mlade ljude i odrasle koje se bave s pitanjima o ljudskim vrednotama u svakodnevnom životu. Projektne aktivnosti i radionice posvećene su temama kao što su lijepo, vrlina, dobrota, sreća, prijateljstvo, pravda i povezane teme o identitetu i jedinstvenosti, individualnosti i zajedništvu, znanju i zbiljnosti, slobodi i nužnosti, vjerovanju, emocijama, intencionalnosti, vremenu i prostoru, prirodi, kulturi, umjetnosti, životu, smrti i Bogu. Sudjeluju kao izvoditelji studenti preddiplomskih, diplomskih i poslijediplomskih studija Sveučilišta u Zagrebu i Sveučilišta u Zadru te diplomirani filozofi koji se profesionalno bave odgojem i obrazovanjem.
Naziv ovogodišnje radionice je: “Cijena slobode, ili utemeljenje/uređenje najbolje države” . U aktivnostima se radi o individualnoj slobodi, ravnopravnosti i zaštiti slobode putem načela, zakona i pravila državnog uređenja. U zajedničkom dijalogu učenici iznose svoje mišljenje o tome što je sloboda, koje vrste slobode postoje, tko je slobodan, a tko neslobodan. Razmišlja se o tome kako se problemi slobode i nedostatak slobode prikazuju u današnjem svijetu. Učenici su zajedno s voditeljima projekta razgovarali o pravilima i zakonima koji ograničavaju ljudsku slobodu te o potrebitosti i svrhovitosti takvih zakona. Fotogalerija