2011-04-16 13:57:00

Projektni dan u OŠ Žakanje

Učenici viših i nižih razreda Matične škole Žakanje i Područne škole Ribnik održali su 13. travnja 2011. godine Projektni dan u sklopu Unicefovog projekta „Za sigurno i poticajno okruženje u školama“ pod nazivom „Vrijednost naših razlika“.

Cilj ovog Projektnog dana bio nam je pokazati da su razlike nešto zbog čega se trebamo međusobno uvažavati i poštovati, a ne razlog za nasilje.

Rad je bio organiziran u obliku radionica, nakon čega je uslijedila prezentacija uradaka s radionica. Učenici su slučajnim odabirom raspoređeni u radionice koje su bile vrlo raznolike i kreativne.

Imali smo šest radionica za razrednu nastavu i devet radionica za predmetnu nastavu u koje smo rasporedili 134 učenika. Radionice je osmislilo 15 učitelja.

U projektni dan uvela nas je naša ravnateljica Vesna Hajsan Dolinar te nam poželjela puno uspjeha u današnjem radu. 

 

Zatim su se učenici zajedno s voditeljima uputili u prostore gdje su se održavale radionice te započeli s radom. 

Ovako je to izgledalo u razrednoj nastavi:

U Dramskoj radionici učenici su zajedno s učiteljicom Jasminom Jurinčić uvježbavali igrokaz „Tužne oči na prozoru“.

Članovi radionice „Tolerancija prihvaćanja“ i njihova voditeljica učiteljica Irena Predović Drakulić učili su pomagati osobama s invaliditetom.

Na Glazbenoj radionici učiteljica Željka Vukčevič i učenici su naučili pjevati pjesmu „Ne rugaj se“. 

U Lutkarskoj radionici učenici su uz pomoćvoditeljice učiteljice Snježane Mus izrađivali tri različite vrste lutaka. 

Vjeroučiteljica Gabi Tomašić i njezina grupa istraživali su „Vjerske razlike“ .

U Likovnoj radionici učenici su pod vodstvom učiteljice Martine Kruhović crtali različita lica.

  

 

U predmetnoj nastavi je također bilo zanimljivo:

Članovi Šarene sportske radionice i njihov voditelj učitelj tjelesne i zdravstvene kulture Ratko Knežević radili su različita mjerenja i na taj način pokazali razlike među svima nama. 

U Tehničkoj radionici učenici su uz pomoć učiteljice tehničke kulture Elvire Špelić Vidović izradili power-point prezentaciju o razlikama između Europe i Afrike. 

Englesku radionicu  vodila je učiteljica engleskog jezika Melita Rubčić Žabčić. Učenici su najprije prikazali crtežom razlike između engleske i hrvatske škole, a zatim su na tom istom crtežu  na engleskom jeziku opisali razlike.

U Biološkoj radionici učenici su uz pomoć učiteljice biologije Ljiljane Panjević izradili power-point prezentaciju o biorazlikama.

Njemačku radionicu vodila je učiteljica njemačkog jezika Dubravka Kostelac. Učenici su se najprije upoznali s tekstom koji govori o (ne)prihvaćenosti učenice čiji je otac egipćanin a majka njemica u njemačkoj školi. Nakon toga su na njemačkom jeziku pisali pisma podrške toj učenici. 

Na Likovnoj radionici učenici su uz pomoć učitelja likovne kulture Duška Rupčića crtali karakteristične pripadnike različitih naroda svijeta.

U Povijesnoj radionici učenici su uz pomoć učiteljice povijesti Nikoline Tržok izradili power-point prezentaciju o društvenim razlikama kroz povijest.

Radionicu „Statistika“ vodila je učiteljica matematike Vesna Malatestinić. Učenici su najprije istražili kakvu vrstu glazbe slušaju, što vole gledati na tv-u, koje crtiće gledaju i koje web stranice posjećuju. Zatim su te rezultate prikazali pomoću grafova.

Radionicu „Strip“ vodila je učiteljica hrvatskog jezika Tajana Sentigar. Učenici su radili u tri grupe. Prva grupa osmislila je i prikazala strip na temu narječja, druga grupa na temu društvenog statusa a treća grupa na temu hobija.

 

   

  

 

Nakon vrijednog rada u radionicama, uslijedila je prezentacija uradaka. Pa pogledajmo malo kako je to izgledalo:

 

  

  

 

Učenici su proveli zanimljiv dan i bili su zadovoljni svojim uratkom kao i njihovi učitelji. Svi su se složili da ćemo i sljedeće školske godine napraviti projektni dan na neku drugu temu. 

 

Ana Sutlić, školska psihologinja


Osnovna škola Žakanje