2020-03-25 11:37:52

Srijeda, 25.3.2020.

Dragi učenici!

Evo nas u novom, snježnom danu. A došlo je proljeće. Žao mi je žutih narcisa,mirisnih zumbula i mladih voćkica koji su sada pod snijegom i ne mogu uživati u njihovoj ljepoti.

Dobra vijest je da smo , za sada , završili sa sadržajima iz geometrije i idemo opet na množenje.

Klikni na „više“

Dok čekate moje današnje ostale zadatke predlažem da otvorite RB iz matematike, na str. 44 i brzinski ponovite tablicu množenja. 5.zadatak ćete poslikati i zajedno s ostalom današnjom domaćom zadaćom poslati, kad sve završite.

Nadam se da ste danas  pažljivo slušali učiteljicu Josipu. U bilježnicu ste napisali naslov i nadnevak. Ono što je učiteljica Josipa radila za nas je novo. Vjerujem da ste sve razumjeli. DZ koju vam je zadala učiteljica Josipa nije potrebno danas raditi.  Za koji dan i mi ćemo doći do tog dijela gradiva. Tada ćemo ponovno pogledati Školu na trećem od današnjeg dana i bit će sve puno jasnije.

A sada prionite poslu. Riješite RB, str.44 i na linku zaigrajte igru množenja i dijeljenja.

https://wordwall.net/hr/embed/ca59f0a52eb143bebcbfc24960cd1db7?themeId

Zamolite ukućane da vas ispitaju množenje i dijeljenje.

 

MAT: Množenje zbroja brojem, str.49

Otvori udžbenik, str. 49 i pročitaj 1. zadatak Pogledaj PowerPoint prezentaciju koja se nalazi u prilogu U bilježnicu napiši naslov: Množenje zbroja brojem

Prepiši zadatak:

 

Tin je kupio 7 vrećica bombona. U svakoj vrećici je bilo 5 gumenih i 6 voćnih bombona. Koliko je ukupno bombona bilo u svih7 vrećica?

 

Što je poznato? Što je nepoznato? Kako ćete to izračunati?

 

7 * ( 5 + 6)=….Dakle množimo zbroj (u zagradi)brojem 7. To ćemo riješiti tako da

svaki pribrojnik pomnožimo brojem 7,a dobivene umnoške zbrojimo,

a to znači:

7* ( 5 + 6)= 7 * 5+ 7 * 6 = ....dalje: Najprije radimo množenje a zatim zbrajanje!

 

7* (5 + 6)= 7 * 5+ 7* 6=35+ 42= 77_______Prepiši!

 

Napiši odgovor: U 7 vrećica bilo je 77 bombona.

UPAMTI: Zbroj se množi brojem tako da se svaki pribrojnik pomnoži tim brojem, a dobivene umnoške zbrojimo.

Riješi zadatke na str. 49 u udžbeniku DZ: RB str.45  , a na pregled pošalji SAMO 7.zadata

 

PID

 

Kao što ste primijetili u Školi na trećem prešli su na novi dio, a to su VODE U ZAVIČAJU. Pratit ćemo nadalje njihov ritam i rad te učiti skupa s njima kako bi vam bilo lakše.

 

Krenite redom:

Pročitajte tekst Vode u zavičaju iz udžbenika, str. 70 i 71 U bilježnicu napiši naslov i ispod napiši što ti je od pročitanog bilo  potpuno novo, ono što si sada prvi puta čuo/čula Pročitaj tekst iz udžbenika: Vode tekućice i živi svijet u njima, od str. 72 do str. 75 Nacrtaj i dovrši umnu mapu koju je radila učiteljica Josipa ili prepiši naš plan ploče iz priloga Odgovori  u bilježnicu na 5 pitanja koja se nalaze na str.75 i pošalji. DO PETKA! (Uvjerena sam da će naš ribič Filip najlakše odgovoriti na 4. pitanje!).

 

HJ

Sigurna sam da ste uz Školu na trećem ponovili pisanje velikog slova u imenima voda.

Zaigrajte igru i utvrdite gradivo.

https://wordwall.net/hr/embed/73d180ade4b949e4a9d28ef88f581d98?themeId=

DZ: Riješi listić u prilogu (u bilježnicu) i pošalji.

 

 

DZ koju šalješ učiteljici:

MAT: RB, str. 44, 5. zadatak

           RB str.45  ,  SAMO 7.zadatak

PID: 5 odgovora na pitanja sa str.75 (udžbenik) Do petka!

HJ: NL (pisanje velikog slova)

 

 


Osnovna škola Žakanje