2020-04-20 08:24:34 Ponedjeljak, 20.4.2020. Dobro jutro, dragi učenici! Evo nas opet zajedno u još jednom tjednu škole na daljinu. U ovom tjednu obilježit ćemo Dan planeta Zemlje. Već smo prošlih godina o tome puno pričali, a trenutno smo svjedoci situacije koja je za našu Zemlju potpuno nova. Kako da ju spasimo? Kako da joj pomognemo? Razmišljajmo o tome. Ako nekome dođe koja dobra ideja neka ju slobodno nacrta, napravi plakat ili napiše nešto o tome. Veselit ću se uradcima koje dobijem. A sada krenimo na današnje zadatke. PID U našoj "zoom komunikaciji" neki su se od vas požalili kako su im sadržaji iz PID-a teški. Oni jednostavno traže više vašeg čitanja i to čitanja s razumijevanjem, povezivanja sadržaja i razmišljanja o njima. Potrudite se jer u 4. razredu nastavljamo s istim sadržajima samo ćemo im još dodati poneki novi podatak , sličicu, umnu mapu i neko novo saznanje do kojeg ćemo doći. Oni koji sada više zapamte imat će manje poteškoća, vjerujte. Zato je važno da se čim više trudite . Danas je na redu bilo ponavljanje o gospodarstvu i gospodarstvenim djelatnostima. U Školi na trećem ponudili su zanimljive igre: Na početku ove igre je pjesma i upute za izradu društvene igre (koju možeš zaigrati s ukućanima), a kasnije su dvije zanimljive igre o djelatnostima ljudi: HJ Danas ste ponavljali dvotočje i zarez u nabrajanju, koje mislim da ste već dosta dobro naučili. Zato ste zaslužili igru za ponavljanje: https://wordwall.net/hr/embed/6f4c01d7c634468d8c488352c97347eb?themeId=1&templateId=5 Nakon toga slijedila je kratka domaća zadaća (Pokušaj poslije…) koju treba napisati, poslikati i poslati. MAT Dragi učenici! Prilikom pregledavanja domaće zadaće iz matematike primijetila sam da su neki izvodili pogrešno pisano dijeljenje dvoznamenkastog broja. Meni je jasno da je ovo jednostavno i da to možemo i napamet izračunati ali vrlo je bitno da usvojimo postupak dijeljenja jer će nam on trebati i u 4. razredu. Sjetite se onih mojih primjera: 357926: 48=………..E sad "ekipica" koja je dijeljenje radila napamet neka proba ovo riješiti! Nema šanse!!!! Zato nemojte da se ljutim zbog dijeljenja i vaše brzopletosti nego računajte onako kako je računala učiteljica Mirna. Lijepo sam vas uputila na snimak i tražila od vas da radite zajedno s njom u bilježnice. I na kraju, što sam dobila? Hoćete mi dokazati da vi to možete napamet! Odlično! To računanje napamet služi provjeravanju onoga što napišete, a nikako samo rješavanju na taj način. Nadam se da sam bila jasna!!!!!! A sada krenimo dalje. Otvori na you tube kanalu Škola na trećem, 3.razred, 15.4.2020. i pogledaj kako učiteljica Mirna pokazuje pisano dijeljenje troznamenkastog broja jednoznamenkastim. Taj dio nalazi se na snimci ovdje:30:41 Matematika - Pisano dijeljenje troznamenkastoga broja jednoznamenkastim. Tri zadatka zadala je učiteljica za rješavanje u bilježnicu: 468:2=……, 693:3=……, 848:4=…. Riješi to u bilježnicu, poslikaj i pošalji! I OBAVEZNO načini provjeru množenjem! Otvori udžbenik, str. 63 i riješi zadatke pisanog dijeljenja. 3. zadatak potrebno je raditi u bilježnicu, poslikati i poslati! I OBAVEZNO načini provjeru množenjem! Sada treba riješiti zadatke u RB, str. 59. Da biste pravilno radili, da bi vam bilo pregledno, da pravilno potpisujete, 2., 4. i 6. zadatak potrebno je raditi u bilježnicu (U RB stvarno nema dovoljno mjesta, nemojte stiskati!) Poslikaj i pošalji 6. zadatak!I da, istina je da danas imate više zadaće, a to je zato što su neki radili "po svoje" i nisu čitali upute. Sada sigurno pušu i prigovaraju, ali što im ja mogu. Neke se stvari JEDNOSTAVNO MORAJU napraviti onako kako se traži. Dio zadaće možete napraviti prije našeg susreta na zoomu, a dio kad stignete. Vidimo se! |
Osnovna škola Žakanje |